ACCEDA A NUESTRA POLÍTICA DE PRIVACIDAD

Regístrese hoy mismo

y en menos de un minuto podrá acceder a:Titulares de última horaAnálisis y reportajesVídeos, podcasts y blogs sobre materias primasMuestras de precios e información de mercadoInformes especialesAvisos a los suscriptores y alertas diarias por correo electrónico

¿Ya tiene una cuenta?

Inicie sesión para registrarse

¿Olvidó su contraseña?

Nota: Los suscriptores de Platts Market Center solo pueden restablecer contraseñas desde la plataforma Platts Market Center

Indíquenos la dirección de correo electrónico con la que está registrado y le enviaremos un correo electrónico con su contraseña.

• Correo electrónico Address* Escriba una dirección de correo electrónico.

Si es usted suscriptor/a premium; no podremos enviarle su contraseña por razones de seguridad. Póngase en contacto con nuestro departamento de atención al cliente.

Si es usted suscriptor/a de Platts Market Center, deberá restablecer su contraseña desde el portal de Platts Market Center.

U.S. Rig Count Continues Slow and Steady Upward Trend - S&P Global Platts

HOUSTON, Aug. 09 2018 — S&P Global Platts Analytics, today announced the total U.S. rig count for July 2018 was 1,178, up 15 (+1%) from June 2018, and up 110 (+10%) from July 2017. This rig count includes U.S. onshore, U.S. inland waters, and U.S. offshore Gulf of Mexico drilling rigs.

• July U.S. land rig count: 1,133, up 13 (+1%) from the previous month and up 109 (+11%) from July 2017
  • July U.S. inland waters and Gulf of Mexico rig count: 45, up 2 (+5%) from the previous month and up 1 (+2%) from July 2017

S&P Global Platts U.S. Rig Counts

Jul 2018

Jun 2018

Month over Month Change

% Change

Jul 2017

Variance Year over Year (YOY)

YOY % Variance

Colorado

Louisiana

New Mexico

North Dakota

Oklahoma

Texas

Rest of U.S. Land

U.S. Land Subtotal

U.S. Inland Waters

U.S. Gulf of Mexico

U.S. Inland and Gulf of Mexico

Total U.S. Rig Count

S&P Global Platts Media Contact update

Americas: Kathleen Tanzy, + 1 917 331 4607, kathleen.tanzy@spglobal.com
EMEA and Asia: Alex Brog, +44 20 7176 7645, alex.brog@spglobal.com and Arnaud Humblot, +44 20 7176 6685, arnaud.humblot@spglobal.com

About S&P Global Platts

At S&P Global Platts, we provide the insights; you make better informed trading and business decisions with confidence. We're the leading independent provider of information and benchmark prices for the commodities and energy markets. Customers in over 150 countries look to our expertise in news, pricing and analytics to deliver greater transparency and efficiency to markets. S&P Global Platts coverage includes oil and gas, power, petrochemicals, metals, agriculture and shipping.

S&P Global Platts is a division of S&P Global (NYSE: SPGI), which provides essential intelligence for individuals, companies and governments to make decisions with confidence. For more information, visit https://www.spglobal.com/platts/en

Register Now

Register here to receive S&P Global Platts press releases by Email